Search Results

Search results 1-20 of 412.

  • The Aqours update thread!

    Yoki - - Aqours

    Post

    Yoshiko's solo is the reason I've been in the Love Live fandom for the past four years. This solo and nothing else. GRHAJSOAOOSBWJS IT'S SO GOOD she sings about her two different selves and iT'S SO AMAZING

  • Ranking before anime: 1. Yoshiko 2. Hanamaru 3. You 4. Mari 5. Chika 6. Dia 7. Ruby 8. Kanan 9. Riko After: Yeah.. very good question. I like some girls more than before, but I like no girl less just because they didn't get as much screentime (You/Maru) or suffered from bad writing (Chika) so I'm just gonna say who I like more and why. Riko: I heavily disliked Riko after S1, mainly because of the ChikaRiko bullshit. But god, did S2 redeem her. I still don't like her as much as most others, but t…

  • LLSS 2nd Season Discussion

    Yoki - - Aqours

    Post

    Very uncertain how I feel about this season. (Hidden Content) So, those are the main points which bothered me. May sound very negative but tbh; I didn't have very high expectations in the first place because while I liked S1 more than most people, I never watched LL for the anime lore (I don't like SIP thaaat much) but to see my girls animated (they should just make episodes about random days of their lives tbh). The lore of this season was trashy and overly dramatic. But it delivered in what I …

  • Card Artwork That Bothers You

    Yoki - - General

    Post

    Quote from a-chan: “schoolido.lu/cards/1398/N-Emma-Verde-event-Pure/ What's with those unnaturally oversized boobs in the idolized version?? I mean the unidolized version, oh my god, squish breast attack, but the idolized one? Oh come on. ” I really don't like Emma lmao her voice on combination with her... everything creeps me out Also that's just ugly...

  • The Aqours update thread!

    Yoki - - Aqours

    Post

    (Hidden Content) I AM. SHOOK. This is so good omfg saint snow are the best Here I thought Self Control was unbeatable but damn Dropout blows it away. I mean just listen to 2:51 this is beautiful????

  • SIF Scouts Thread!

    Yoki - - General

    Post

    hj7wS13.jpg I'm so happy omg?? Like I was just scouting because why not I want the Yoshiko and You blessed me and my pure team is OP with six URs lol, I want to idolize her but my team really doesn't need it I also did a BT pull and got a second copy of Cyber Yoshiko so I can idolize her and that's great too The SR+ tickets gave me job Riko and swimsuit You, sold the Riko, keeping the You until I can idolize her~

  • LLSS 2nd Season Discussion

    Yoki - - Aqours

    Post

    This episode was great and the song is the best, nuff said-

  • LLSS 2nd Season Discussion

    Yoki - - Aqours

    Post

    Absolutely loved the episode, although I was hoping Ruby and Ria would sing the ending together lol. And I'm a bit bummed we didn't get the new Saint Snow song (I mean come on they already previewed a different one in an earlier episode) but otherwise this is definitely one of my favorite episodes, and the first one of this season I cried at. I love Dia's and Ruby's relationship. And I'm glad I was right about Saint Snow all along lol, at least Seira is a perfectly fine polite person. As for Ria…

  • The Aqours update thread!

    Yoki - - Aqours

    Post

    Quote from NyanyeWest: “youtu.be/dkit6f3bpVs The S2 BD1 bonus song has been previewed and it is a Chika solo! I love her vocals; quite surprised by how musical theatre the song is. The remaining BD songs will be: BD2 - Hanamaru solo BD3 - Riko solo & Yoshiko solo BD4 - You solo BD5 - Ruby solo & Dia solo BD6 - Mari solo & Kanan solo BD7 - Aqours song ” Those ___ solo & ___ solo mean duets or just two solos on one disc? I'll listen to the song later~ Edit: It's not what I expected it to be at all…

  • LLSS 2nd Season Discussion

    Yoki - - Aqours

    Post

    Quote from MyraMia07: “this episode was really um- average at most. I DO HAVE AN UNPOPULAR OPINION THOUGH. (Hidden Content) I do have a concern. Since Chika's move is actually really dangerous irl and choreography rarely changes in the lives... An-chan will attempt this move. I hope she won't get hurt doing it.. ” Actually, I read Anchan is a black belt in karate or something? So I think she'll be fine haha. They wouldn't have included it if she couldn't handle it. @Rexy I'm pretty sure because …

  • LLSS 2nd Season Discussion

    Yoki - - Aqours

    Post

    I have very mixed feelings about this episode. Let's start with the positive things. (Hidden Content) Next episode seems to be story again, I hope we'll finally get the Saint Snow performance and that they at least manage to make it interesting to make up for the lack of character episodes.

  • LLSS 2nd Season Discussion

    Yoki - - Aqours

    Post

    This was so adorable. I kinda loved everything about this episode so glad Yoshiko got the attention she deserves omg so I'll list my highlights. (Hidden Content) Hoping for new Saint Snow song performance next week. The preview looked like more stupid drama but I'm really satisfied with the past two episodes so I can handle it.

  • LLSS 2nd Season Discussion

    Yoki - - Aqours

    Post

    I just remembered one thing which kinda rubbed me the wrong way. It's when Kanan told Chika that she "has a nose for those things" as in noticing when someone is feeling down or not well... she honestly didn't give me that expression before, considering the You thing. It kinda feels like they just suddenly pushed this protagonist-like thing onto Chika.

  • LLSS 2nd Season Discussion

    Yoki - - Aqours

    Post

    @Yasuo That's Yoshiko's thing. She won't get moderation because they already settled the matter in S1. Anyway. I absolutely loved the episode, nothing at all bothered me. The Seira scene was a nice touch and hopefully hits Saint Snow haters in the face lol. No weakness > You with pigtails > one weakness Dia is such an adorable dork, I love her very very much. I think she passed Chika and Ruby and is now my #5 haha. As much as they suck with plot, their character episodes are great. I'm not quite…

  • What's your favorite Aqours PV? (Poll)

    Yoki - - Aqours

    Post

    You can now vote for MiraiBokura and My Mai Tonight!

  • LLSS 2nd Season Discussion

    Yoki - - Aqours

    Post

    Quote from jadzomi100: “Why does the new song remind me of Six trillion years and Overnight Story? ” omg ur right

  • LLSS 2nd Season Discussion

    Yoki - - Aqours

    Post

    I didn't like the concept of this episode. The Yoshiko parts were cute, I love her interactions with Ruby and Maru, and the DiaRuby scene was really cute and touching but... It was sooooo cheesy. Especially Chika's weird speeches. It annoyed me again that they just had to include a ChikaRiko scene, but that's common knowledge at this point. The way they treat You still pisses me off. Overall, the progress in this episode was kinda zero?? It felt rushed and unnatural. I love the new song though! …

  • SIF Scouts Thread!

    Yoki - - General

    Post

    I bought the 40m players pack.. (Hidden Content) So yeahh, 32€ wasted, my old luck has returned but I'm not gonna complain this game treated me well... only thing I'm really unlucky with I'd SSRs and SRs from honor scouting orz

  • LLSS 2nd Season Discussion

    Yoki - - Aqours

    Post

    All my doubts have disappeared. (Hidden Content) Also, the ending song this time seems to be the full member version, but who did the third solo after You? It didn't sound like Chika last episode. Kinda like Ruby. Also, I'm glad the last scene really changes girls every week. Maru looked beautiful. My hopes for this season have been restored! Can't wait for more.

  • The Aqours update thread!

    Yoki - - Aqours

    Post

    youtu.be/HFpD1GnnDmU S2 opening and new song. Damn, I love the second song; also, do the solos go Riko > Yoshiko > Chika? Chika and Yoshiko sound so amazing damn